Khas

Jelajah Blog Aidilfitri Bersama Mahamahu - [Khas]

Isnin, September 06, 2010 Mahamahu 4 Comments


Ini adalah kad raya khas rekaan aku untuk semua blogger yg bakal menyambut aidilfitri terutama kepada bro Ben Ashaari sebab sudi buat ruangan khas ini untuk blogger2 picisan seperti aku ni dpt mengeratkan silatulrahim bersama blogger lain. Kat sini nak wish ucapa hari raya kepada semua blogger yg akan menyambut hari raya dan berhati2 dijalan raya pulang termasuk lah aku yg akan beraya di Pahang. Kepada semua blogger2 Pahang atau yg sudi nak dtg kerumah adalah dijemput sgt semoga memeriahkan hari raya yg mulia ini dan mengeratkan silatulrahim. 


Kepada tetamu yg dtg bukan dtg sahaja. Sudah pastilah dihidangkan dengan menu2 hari raya khas kepada semua hadirin. Yg pasti hidangan paling istimewa sempena raya yg mak aku masak adalah SOTO. Terliur lah bila bau Soto, ini memang menjadi menu utama aku lah kalau hari raya. Tak lupa juga kuih2 raya tapi satu jer kuih yg istimewa dari luar negara tapi selalu ada di Malaysia bila beraya. Apa lagi kalau bukan Kuih Almond London huhuhuhuh.. pelik kan kenapa tak nama kan Kuih Almond Kg Baru ker huhuh baru Malaysian kan.. Pasti adik aku perempuan akan buat kek khas rekaannya, kalau nak rasa kek tu kena dtg memang adik aku pandai buat kek best lah tiap2 tahu ada.

 Ni Soto menjadi kegemaran aku hari raya...

 Kuih Almond London

 Kek yg menjadi menu wajib contoh saja ni.

Apa2 pun Hari Raya adalah hari yg paling dinantikan semua org yg sudah sebulan menjalankan ibadah puasa. Semaoga akan bertemu di tahun depan dan jadikan tahu ini sebagai kenagan terindah antara kita semua. 


Selamat Hari Raya Aidilfitri 

Maaf Zahir Batin


Pakej Automatic eBay Powerseller


4 ulasan:

  1. bro slamat hari raye aidilfitri.

    hehe skang trend orang bagi kad raye alam maya je. dekat facebook dah macam perang lak haha, hari2 ade je org tag nak wish. walaupun nampak dah makin moden tp ok la gak kan, mengeratkan silaturrahim sesambil minta maaf.

    hehe, aku pun beraya di pahang, umah parents di bentong, umah nenek di Temerloh, umah sdare mare di Chenor. haha, raye kali ni aku nak try anyam ketupat sendiri, malu je jadi waris jawa tak reti menganyam =p

    BalasPadam
  2. wah kek khas rekaan adik awak tu, cake ape? nnt hari raya tempek pict ek.teringin gak nak tgk :)

    BalasPadam
  3. yeah..kita beraya kt pahang weh..

    BalasPadam