Riadah

Diskaun Di 'The Curve & Sunway Piramid' - [Riadah]

Isnin, September 06, 2010 Mahamahu 2 Comments


Sudah pasti menghampir hujung tahu dan juga bulan perayaan ni. Pasti byk promosi di adakan dan juga di sediakan untuk semua pelanggan2. Tidak ketinggalan dua Shopping Mall yg gah di Ibu kota, kalau bukan The Curve and Sunway Piramid. Ini adalah peluang isitimewa khas tak kira siapa dan bila masa boleh lah mendapat potongan ini.

Click banner untuk mendapatkan diskaun

The Curve tidak asing lagi bagi golongan2 elite dan juga meraka yg inginkan perbezaan suasana shopping itu sendiri. Kerana sesetengah pihak berkata bahawa shopping ini juga adalah terapi yg tebaik untuk mengurangkan stress dalam diri. So kat sini bukan nak cite pasal stress tapi nak bagitahu ada diskaun khas untuk pengunjung2 The Curve sendiri. Dimana dia adakan potongan sehingga 60%. Khas kepada mereka yg ingin menggayakan rambut sempena hari raya ini bolehlah berkunjung ker Peek-a-boo Hair Salon boleh mandapat diskaun potongan rambut dan juga potongan harga wow sehingga RM 18 murahnya. Untuk yg nak dpt kupon diskaunt boleh lah click disini atau click pada banner diatas ini kerana diskaun tu perlu di bawa untuk mendapat potongan.

Click banner untuk mendapatkan diskaun

Selain itu juga, untuk mereka yg berekriasi secara sihat dan rehat. Boleh lah dptkan pula diskaun khas untuk peminat2 bidang memanah ini. Juga kepada meraka yg baru menjinak2kan diri dalam sukan memanah ini. Di Sunway Piramid diskaun khas kepada rekriasi sukan memanah sehingga 50%. Wow byk tu kepada sesiapa yg nak dpt potongan itu boleh kunjungi Stars Archery Sunway Pyramid, tapi sebelum tu kena dptkan kupon potongan disini ataupun click pada banner diatas ini. Mudah bukan untuk berekriasi secara sihat dan rehat2 sambil2 boleh shopping hehehehe..


* Tertakhluk kepada terma dan syarat



2 ulasan: