Terima Kasih

Akhirnya Keputusan Dikeluarkan

Khamis, September 30, 2010 Mahamahu 1 Comments

Keputusan yang di nanti2kan oleh semua follower Mah@mahu. Terima kasih kerana sudi menjadi pengikut setia blog mah@mahu. Kerana anda blog ini masih lagi ada di sini dan masih lagi bertahan disini walaupun masih byk lagi blog2 lain yg bersaing bersama2. Walaupun hadiah yg ditawar ini tidak lah sebanyak mana namun harap ia dpt menjadi pengerat silatulrahim antara kita blogger2 diMalaysia.

Di sini di senaraikan 3 peserta yg menang dan betuah itu. Kepada yang tidak bertuah jng putus asa insyallah ada lagi contest2 lain yg akan dibuat lagi di masa akan dtg. Kepada mereka yg tersenarai sila hibungi MM di email akustika83@gmail.com untuk menuntut hadiah anda.





Maaf lah aku tak berapa pasti blog mereka apa, tapi kepada semua pemenang ini aku telah buat cabutan dari senarai follower aku secara rambang. Mereka ini mungkin bertuah kot. Kepada semua pemenang ini hendaklah menghubungi MM di alamat email yg telah diberikan untuk menuntut hadiah anda. Hadiah tak seberapa nak tahu kena tanya mereka ok heheheh..

So kepada follower lain yg tidak bernasib baik harap anda terus memfollow blog Mah@mahu ini dan terus menjadikan blog ini sumber info anda. Kepada yg belum follow harap anda dpt follow blog ini dan comment2 yang membina untuk blog ini ok. Terima Kasih.





   

1 ulasan: