Email misteri 'Lembu Cisdel' - [Contest]

Rabu, Ogos 25, 2010 Mahamahu 7 Comments

Pada suatu hari aku mendapat satu email. Satu email yg agak pelik dan asing bagiku. Kerana ia di taip rapi dengan susunan ayat yg bergitu puitis menyentuh kalbu ku. Lalu aku merancang untuk membaca email ini degan teliti supaya aku faham setial bait2 dan susun atur ayatnya. Agar aku tidak ketinggalan walalu sebaris pun. Emailnya dikarang seperti di bawah ini....



Click gambar untuk membaca lebih jelas 


Rupanya ia adalah email dari Cisdel yg hilang selama ini aku cari. Dimanakah ia? Dimanakah perginya? Bagaimanakah keadaannya sekrang?. Itu lah antara soalan2 yg terus bermain difikiran ku. Knp ia lakukan semua ini. Aku terus mencari dan menjejakinya walaupun sampai ke akhir hayatnya di tangan manusia. Cisdel jng kau pergi dalam hidup ku.

Siapakah Cisdel? Bagaimanakah rupanya? Untuk anda mengetahuinya harus terus melihat dan membaca entry ini kerana ia ada di sini.


`
`
`

`
`
`
`
`

Ini lah dimana Cisdel bersembunyi dan menaip emailnya


TAMAT


Wakakakakak Ini adalah satu entry khas untuk contest mencari "Lembu Cisdel" yg hilang. So harap ia dpt menarik perhatian  dan boleh lah menang pertandingan ni. Aku try cara yg pertama iaitu Download, Print dan ambil gambar. Lokasi nye adalah di sebuah cyber cafe wakakakak....  Harap dapat hadiah yg ditawarkan RM100 tu byk duit raya hehehehe. Pada yg nak sertai leh joint disini Cisdel.com atau dilaman facebooknya Cisdel.




7 ulasan:

  1. salam ramadhan 15

    angah singgah sini & cari2 apa yg patut nak buat kawan so... angah follow uuu

    kalau free singgah la ke blog angah ye kita tukar2 link

    BalasPadam
  2. Banyaknya pertandingan bulan puasa ni. Hehehe.

    BalasPadam
  3. salam ziarah..kenal blog ini dr blog wan shah..nice blog

    BalasPadam
  4. lembu cisdel? lembu apa tuh?

    BalasPadam
  5. lembu cisdel? bru fes tym dgr. heheee

    BalasPadam
  6. lorh pertandingan.

    good luck la ye..

    BalasPadam
  7. tq sebab sudi join bro..

    p/s: gua pemilik lembu cisdel..

    BalasPadam