Hiburan

Dua 'Dato S' Bersatu - [Hiburan]

Khamis, Ogos 19, 2010 Mahamahu 5 Comments


Bulan baik hari baik harus lah dimulakan dengan perkara2 yg baik juga agar terus mendapat keberkatan dan kerahmatanya. Itu lah yg telah diambil oleh kedua2 belah pihak selepas isu selama 6 tahun antara mereka telah diselesaikan secara baik. Dahulu cerita mereka pernah digembar gemburkan oleh wartawan hiburan berikutan isu memfitnah menggunakan email dan terus mendapat liputan meluas kerana adalah gabungan dua generasi dan dua nama hebat dalam dunia hiburan tanah air.


Perkara ini berlanjutan sehingga ke muka pengadilan dan ia melibatkan org ketiga yg dikatakan menyebarkan fitnah semata2 untuk menjatuhkan reputasi artis ini. Sehingga pada saat ini dan bulan ini tahun ini segala kekusutan terungkai. Ini semua terjadi apabila mereka telah disatukan dalam satu majlis anjuran sebuah akhbar tempatan bertujuan untuk mencari kepastian kepada situasi yg teberlengu selama ini. Kini diva Dato Siti Nurhaliza mampu tersenyum dan duduk semeja bersama diva Dato Sharifah Aini. Tahniah kepada semua kerana tugas wartawan membaiki apa yg patut dan bukan melaga2 artis seperti sesetengah wartawan.

Bak kata pepatah buang yg keruh ambil yang jernih, kita eratkan apa yg jauh dan rapatkan apa yg dekat. Semoga lebaran yg bakal tiba menjanji keamanan kepada semua seluruh dunia bukan sahaja kita di Malaysia yg memang aman ini.


*Sumber daripada www.bharian.com.my

 

5 ulasan:

  1. Tanpa Nama19 Ogos, 2010

    ok la tu.. alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. kalau dua-dua nya bertudung litup lagi baik di bulan mulia ni, bila lagi kan nak berubah kalo tak dalam bulan yg penuh berkat ni

    BalasPadam
  3. bagusla tu.takya gaduh2 lagi:)

    BalasPadam
  4. Baguih la kalau memang dah berbaik.

    BalasPadam