Sukan

ADIDAS Bukan Kasut Raya

Khamis, Ogos 19, 2010 Mahamahu 7 Comments


Hasil daripada teknologi yg terbaru dan juga moden mampu untuk menghasilkan product yg lerbih berkualiti untuk kemudahan pengguna. Sebenarnya entry ni tak ada kena mengena dengan raya pun. Ini adalah satu revolusi kepada kasut untuk bersukan mahupun untuk penggunaan harian. Daripada pengeluar kasut sukan terulung dunia ADIDAS yg telah menghasilkan satu lagi product kasut sukan diberi nama 'FLUID TRAINER'. Untuk satu langkah lebih selesa, adidas Fluid Trainer kasut dengan zon "FLUID MOTION" yg lebih fleksibel serta corak dan satu reka bentuk ergonomik yang bekerja dengan gerakan semula jadi kaki semasa senaman. Menampilkan satu sarung sesuai dan satu kelas ringan boleh bernafas di atasnya.

Di datang kan dengan berbagi warna mengikut kesesuaian pengguna yg ingin mengenakannya pada sesetengah situasi. Kasut ini mungkin lebih comfortable and sesuai di bawa kemana2. Di bawah terdapat beberapa jenis dan warna yg dikeluarkan untuk pasarana sekrang.



Kalau ada sapa2 nak buat ia sebagai kasut raya leh gak tak ada masalah kena match ngan baju raya lah heheheheh. Untuk mendapat maklumat lanjut boleh klik disini segala jenis product serta lokasi jualan keluaran baru yg origanal boleh diketahui dengan hanya satu klik.



7 ulasan:

  1. wau

    lawa gak design kasut neh..

    BalasPadam
  2. Tapi boleh juga dibuat kasut raya..2 dalam 1..

    BalasPadam
  3. heheh bila la dapat nak merasa kasut adidas ni...

    BalasPadam
  4. bila tengok lama2 nak buat kasut raya pung boleh jugak. kahkahkah. tergelak jea gua baca entry nie ;P

    BalasPadam
  5. suka pakai slepa jepun gak

    BalasPadam
  6. agak2 kalo akak pakai kasut adidas nie ngan baju kurung cantik tak?? mihahahahahaha

    BalasPadam
  7. Smart. Aku hanya mampu beli yg cap ayam je. Kalau dah gaji mantap nanti, teringin gak beli yg original.

    BalasPadam