Khas

NINAKIMI Barangan Kulit Jahitan Tangan - [Khas]

Isnin, Julai 26, 2010 Mahamahu 4 Comments

Sekali dgr jenama ni mcm dari luar negara. NINAKIMI pasti ingat dari Jepun ker atau China. Tapi salah, product ni sebenar nya buatan anak tempatan dan telah bertapak lama dalam bidang menghasilkan barangan kulit. Product2nya begitu kreatif dan juga berpatutan. Kesemua productnya di jamin halal kerana ia menggunakan kulit lembu, kambing dan kambing biri2. 


Hasil jahitan dan juga rekaannya yg kreatif serta cantik menjadikan ia satu hasil seni yg menarik bagi saya sebagai peminat. Namun dalam process untuk memperkenalkan productnya ke peringkat tinggi NINAKIMI sedang membuat jual ditempat2 yg sesuai serta mempunyai peminat sandal kulit jahitan tangan ini. Terdapat sandal untuk semua peringkat umur lelaki mahupun wanita. 



Kat sini ada beberapa koleksi yg paling aku sukakan. Rekaan kemas cantik dan tahan lama adalah treadmark hasil product ini. Kalau nak dpt maklumat lanjut leh layari http://ninakimi.blogspot.com. Boleh buat tempah secara online kerana mereka masih mengusaha secara kecil2 tapi hasilnya cukup besar sekali.

 Koleksi Gladiator untuk lelaki



Ni sandal yg paling aku minat sekali 

Selipar berbagai rekaan untuk semua golongan


Harga yg berpatutan mampu milik

Kalau sapa nak dptkan product buat sementara waktuleh kunjungi MATIC Jalan Ampang setiap hari sabtu dari pukul 3ptg hingg 11mlm ok. Untuk melihat rekaan lain dan juga dimana akan diadakan jualan boleh rujuk blog NINAKIMI atau kat Facebook atau twitter atau Myspace mereka ok.






4 ulasan:

  1. tahnkss for the info. seyesly sgtt kreatif kottt

    BalasPadam
  2. Sangat Cantikkkkkkk

    New Entry Prof-Hariz
    Buku Baru Tahun Baru

    BalasPadam
  3. ayoooo makan hati tngok gladiator tu...tak tahan tngok bulu kaki model itew...klu mak jadi model sah2 confused uolsss takde bulu kaki katanyer.... :P


    Entry terkini : LG Cookie Monster party - part 2 final

    BalasPadam