"15SX" Bukan Tayangan Lucah - [Renungan]


Ni bukan nak aibkan maner2 pihak atau sapa2. Tapi menda ni harus jadi pengajaran kpd mereka yg ambil mudah tentang perkara mcm ni. Kalau ikutkan tak tahu nak ckp salah ker tak tapi apa yg dilakukan adalah sesuatu yg amat memalukan. Nasib baik budak, kalau anak dara tak kan ia akan menjadi isu. Aku pun tak tahu sama ada ayah budak ni rakyat Malaysia atau pun warga lain. Tapi dari apa yg korang akan lihat ni sesuatu yg agak kurang senang dalam golongan masyarakat kita. 


Kisah nye mcm ni pada suatu ptg aku balik dari keje selpas jam 5.30ptg. Naik lah lrt dan sampai ker station yg patut aku turun Bukit Jalil. So aku kuar lrt dan hendak menujuk kereta dalam perjalanan itu di ruang lapang kawasan lrt Bukit Jalil aku ternampak aksi ini. Agak terkejut dan sesuatu yg tak di sangka. Mcm dah tak ada bilik air atau rumah untuk memandikan anak. Sian kepada si kecil terpaksa merelakan apa yg si bapak lakukan. Tahu dia masih budak, tapi apa kata pandangan masyarakat asing apabila melihat situasi ini. Korang nak tahu tgk jer pic kat bawah ni...........

?
?
?
?
?
?

Sian si anak kena diperlakukan begitu relakah dia

Adakah ini bapa yg kurang prihati

So aku tak dpt nak kata apa aku tak nasihat cuma dpt capture pic ni dari jarak dekat sambil aku lalu. Sapa suruh mandi kat tgh tempat org nak lalu kan. Tak tahu lah bapak dia perasan ker tak aku ambil gambar ni heheheheh. Tapi bukan niat nak aibkan dia atau sapa sebab gambar pun tak jelas kecik kabur. Harap kita ambil iktibar dari apa yg aku lihat. 

Sama2 renungkan dan selamat berblog..................





{ 11 comments.. read them below or add one }

Jejaka Desa Jejaka Desa 29 July, 2010
Kat kolam renang ke ni weh...
AZIZUL HASIMIE OSMAN AZIZUL HASIMIE OSMAN 29 July, 2010
hahaha..umah dia kena potong air la gamaknya..tu yg mandikan kat situ..xpon anak dia tberak kot
Shukjessa Shukjessa 29 July, 2010
kes tumpah sesuatu atau terberak ke ape ke, so alang2 dah tak jumpe tandas mandi kan je la kan.

tapi btol gak, parents kena la prihatin, jgn kerana budak tu tak tahu apa-apa tentang malu, so boleh dibogelkan je sewenang-wenangnya. ingat2 la sikit ada insan yang suka merogol budak2 kecik ni...dah jadi baru nak kecoh tak guna la kan?
Hezesuze Hezesuze 29 July, 2010
rumah dia xde air tu...huhu
nas nas 29 July, 2010
agak2 la nak mandikan anak dye kat kawasan org lalu lalang..memalukan..
huhu..nasib bek budak kecik..kalo budak besa....ngaaaaaaaa...:P

jom bace entri terbaru nas klik:

minum minuman segera tak elok
Pencacai Alim Pencacai Alim 29 July, 2010
kesian budak tuh..simpati aku..
MahaMahu MahaMahu 30 July, 2010
Yg pasti bapa budak tu bawak budak tu dengan keadaan bogel dan mandi siap bersabun.. motiff apa tak pasti huhuhhu...
mamsder mamsder 30 July, 2010
rosak, rosak....bapa apa mcm ni....
Amir Izzat Amir Izzat 30 July, 2010
alahai... bapa tak perihatin la nie..ak rasa baju anak dia kotor kot..wallahualam..kena bersangka baik... :)

salam ukwah!
Adisaufi Adisaufi 04 August, 2010
setuju ngn amirr izzat
Peminat Katie Holmes Peminat Katie Holmes 07 August, 2010
dia lupa bayar bil air rumah.