Teknologi

FAREED? - [Teknologi]

Rabu, Jun 02, 2010 Mahamahu 4 Comments



Lama tak keluar entry pasal teknologi, kecanggihan dan product terbaru dipasaran. So entry kali ni nak buat pasal keluaran baru sebuah kerete dari jenama terkemuka dunia. Bagaikan sebuah trend menghasilkan kereta MPVFAREED adalah sebuah kereta kelahiran terbaru daripada Honda. Sebuah MPV yg boleh memuatkan 7 penumpang termasuk driver sesuai untuk kegunaan keluarga yg besar. Ia juga mempunyai byk kelebihan lain, jom kita tgk.



Kereta MPV ini mempunyai slide door yg boleh dibuka secara automatik menggunakan remote control best tu dan juga kecondongan bukaan pintu depan sehingga 7 darjah supaya kepala tidak terhantuk. Kat bawah ni ader gambar keluasan dan tempat2 simpanan dalam untuk kete ini memang luas.


Dari segi engine pula ia berkuasa 1.5L  i-VITEC yang menghasilkan satu bahan api 118PS ekonomi melalui injap-injap pengambilannya yang lebih besar dan kilasnya yang lebih tinggi. Ia di datangkan dengan 3 warna cukup exclusive Brilliant White Pearl, Polished Metal Metallic dan Crystal Black Pearl.



So nak tahu lebih lanjut boleh layari www.honda.com.my untuk maklumat lanjut berserta harga ok.





4 ulasan:

  1. wahhh..ko nak beli keta ini kah?
    fitaaammm..

    BalasPadam
  2. Memang cantik minat sgt..

    kalau mampu nak ajo...
    tunggu kau hadiah hari jadi aku boleh fengsannnn...

    BalasPadam
  3. Beli weh... aku nak tumpang

    BalasPadam