Apabila Lelaki Obses - [Pendapat]

10:04 PG Maha Mahu 6 Comments


Apabila wanita jemu berkasut tumit tinggi ia dijadikan sebagai eksesori lain.



Lelaki pula menjadi obses untuk bertumit tinggi kerana bagi mereka adalah ia sesuatu yg dominen kerana perempuan boleh buat semua lelaki buat dan lelaki pun begitu juga.


Entry kali ni saja nak tgk pendapat anda apabila dunia sudah terbalik apa boleh buat.. Layan sahaja gambar2 lelaki yg obses dengan kasut tumit tinggi.



Namun ini pula mcm maner mungkin kasut tumit tinggi bukan untuk manusia normal sahaja. Sama2 renungkan dan selamat berblog.







Anda juga suka post ini...

6 ulasan:

  1. cam gampang jerk...
    aku paling mencik tengoik laki pakai kasut tinggil....kalaw kaw pakai x pew...how

    BalasPadam
  2. waahhh meletop..
    aku pon nk kuar pakai kasut tumit tinggi gak lh..7"inci..blh?...
    aku plak obses pada benda putih..cm mner?...

    BalasPadam
  3. Madi... ko pakai 1... aku nak tengok... plz plz plz... mesti malatop macam ziana zain mengandung anak kembar

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama10 Jun, 2010

    so bitch when the man use
    that..and the first pic girl that..hahahaha
    thats lady gaga or what else????ahakz

    BalasPadam
  5. Alahai, mana la ko dapat gamabr2 mcm nie. Kelakar dol tgk kejadian2 aneh mcm nie. Dunia dunia..

    BalasPadam
  6. eleh syaf tu slalu mlaram dgn high heel aku..tibeee aku ada high heel ni..
    klu ko pkai high heel ke opis msti banjir n tsunami ye KL..sekiannnn

    BalasPadam