Apabila Lelaki Obses - [Pendapat]


Apabila wanita jemu berkasut tumit tinggi ia dijadikan sebagai eksesori lain.



Lelaki pula menjadi obses untuk bertumit tinggi kerana bagi mereka adalah ia sesuatu yg dominen kerana perempuan boleh buat semua lelaki buat dan lelaki pun begitu juga.


Entry kali ni saja nak tgk pendapat anda apabila dunia sudah terbalik apa boleh buat.. Layan sahaja gambar2 lelaki yg obses dengan kasut tumit tinggi.



Namun ini pula mcm maner mungkin kasut tumit tinggi bukan untuk manusia normal sahaja. Sama2 renungkan dan selamat berblog.







6 comments.. read them below or add one

syaf syaf 09 June, 2010
cam gampang jerk...
aku paling mencik tengoik laki pakai kasut tinggil....kalaw kaw pakai x pew...how
m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] 09 June, 2010
waahhh meletop..
aku pon nk kuar pakai kasut tumit tinggi gak lh..7"inci..blh?...
aku plak obses pada benda putih..cm mner?...
El-Zaffril El-Zaffril 09 June, 2010
Madi... ko pakai 1... aku nak tengok... plz plz plz... mesti malatop macam ziana zain mengandung anak kembar
AnonymousAnonymous 10 June, 2010
so bitch when the man use
that..and the first pic girl that..hahahaha
thats lady gaga or what else????ahakz
Anwar Osman@Computer Technicians Anwar Osman@Computer Technicians 10 June, 2010
Alahai, mana la ko dapat gamabr2 mcm nie. Kelakar dol tgk kejadian2 aneh mcm nie. Dunia dunia..
AZIZUL HASIMIE OSMAN AZIZUL HASIMIE OSMAN 10 June, 2010
eleh syaf tu slalu mlaram dgn high heel aku..tibeee aku ada high heel ni..
klu ko pkai high heel ke opis msti banjir n tsunami ye KL..sekiannnn