Khas

Selamat Hari Guru - [Khas]

Jumaat, Mei 14, 2010 Mahamahu 1 Comments


Entry ni khas untuk wish selamat hari guru yang bakal di sambut pada 16 Mei 2010 bertemakan "Guru Pembina Negara Bangsa" saya nak ucapkan semoga guru akan terus mendidik dan tidak jemu mencurah ilmu untuk anak bangsa sehingga bejaya walaupun laluan perit dan derita...

Logo Hari Guru






Lagu Tema Hari Guru



Nak mengimbau kembali kenangan masa sekolah dulu2 lah sikit.. My first education school is Sekolah Kebangsaan Jengka 19 di Pahang dan seterus nya telah menyambung ke peringkat menengah di Sekolah Kebangsaan KG Awah di Maran sehinggalah tingkatan 3. Selepas keputusan PMR keluar minat lak nak sambung bahagian teknik so ambil keputusan untuk sambung ke Sekolah Menengah Teknik Temeloh (dahulu Sekolah Menengah Vokasional Simpang Sanggang) so study sana sehingga habis SPM dan in my first batch adalah tahun pertama diperkenalan system terbuka untuk SPM. So kami adalah tahun percubaan pertama iaitu pada tahu 2000.


 Barisan guru-guru Sekolah Menengah Kg Awah


Logo Sekolah Menengah Teknik Temerloh

Kira punya kira rupa nya dah 10 tahun meninggalkan alam persekolahan huhuhu. dah dewasa rupanya dan berbagai yang dilalui dalam dunia yang fana ini. Dari hasil didikan guru sejak dari tidak mengenali apa itu nombor dan huruf serta dari tidak boleh berkata2 kepada boleh berpidato huhuhuhu. Kini baru terasa bahawa jasa guru bergitu berharga dan bermakna sekali. Tak salah kalau nak buat entry khas ini kan.


1 ulasan:

  1. Selamat Hari Guru..
    terima kasih semua guru2 Malaysia

    BalasPadam