Pengumuman

Kenapa Smart Phone Jadi 'Dungu'

Selasa, Mei 25, 2010 Mahamahu 6 Comments



Dari dialog di atas nak share ngan u oll pasal entry kali ni tentang satu contest from DiGi pasal "Dungu". Alkisahnya mcm ni pada suatu hari terlalu byk sgt telephone berbagai guna keluar bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan. Telephone ni juga mcm2 function telah dimuatkan untuk kemudahan pengguna dan untuk melancarkan segala urusan. Tapi apakah kita telah manjadikan telephone itu sebagai salah satu peranti yg paling serbaguna dan begitu pintar seperti kita sebagai penggunanya. 

Kajian mendapati bahawa hanya 20% pengguna Smartphone seperti BlackBerry®, HTC, Nokia, iPhone dan lain-lain sewaktu dengannya menggunakan dan tahu menggunakan fungsi didalam Smartphone mereka.  Selebih 80% pengguna Smartphone yang lain diluar sana tidak menggunakan dan tidak tahu menggunakan sepenuhnya Smartphone mereka?.. YA! memang benar sebabnya mereka hanya menggunakan Smartphone mereka untuk membuat panggilan keluar, SMS dan MMS sahaja. Kenapa? ini kerana kos mengakses internet untuk pengguna Smartphone amat tinggi dan sangat mahal. Belum tentu syarikat telco yang mereka langgan bagus dan sesuai dengan Smartphone mereka.


Namun disini "DiGi Smart Plan" adalah satu2nya penyedia rangkaian internet untuk memaksimakan penggunaan telephone pintar untuk pengguna2 yg pinta seperti anda. Begitu mudah, senang dan antara yg termurah tiada caj tersembunyi. Boleh digunakan untuk semua jenis telephone pintar dan boleh meng"acsess" semua jenis program capaian internet (Facebook, Twitter, YM and etc). 


WOWW!!!!!!


Memang best lah plan ini dan boleh dimiliki oleh semua jenis golongan pengguna biasa mahupun seorang yg terlalu sibuk dengan kerjayanya. Kerana dimana2 sahaja boleh di gunakan tiada had tempat. Oleh itu berubahlah kepada "DiGi Smat Plan" demi sebuah hidup yg lebih pintar.

The DiGi Break Free party will be held at the time, date and venue below:
Date: 29 May 2010 (Saturday)
Time: 6pm – 10pm
Venue: Ecoba, Lot No. B-G-02, Level 1 Menara Bata (Tower B), PJ Trade Centre, No. 8 Jalan PJU 8/8a Bandar Damansara Perdana, 47820 Petaling Jaya







6 ulasan:

  1. jurucakap digi plak..nangis

    BalasPadam
  2. bleh la jadi maskot digi yg kuning tu...hehehehe

    BalasPadam
  3. tapi digi macam line tak berapa meluas lor..

    BalasPadam
  4. tiba nak jadi duta digi mampu ker u oll.... hehehehheh Beli! Beli! Beli!

    BalasPadam
  5. wah wah wah... mahu ke party itu juga ke

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama24 Julai, 2010

    seriously...mobile broadband by maxis is real cekik darah. but since i have contract with maxis..sebb beli samsung galaxy s...so kena tggu another 11 months...o i have to pay penalty

    BalasPadam