Hiburan

Bakal lahir bintang lagi? - [Hiburan]

Isnin, Mei 17, 2010 Mahamahu 4 Comments


Kerancakkan program realiti ini kini sampai kepenghujungnya. Keputusan yg di umumkan seolah2 telah lebih awl dirancang dan semuanya bagaikan tersusun rapi untuk menjadikan ia suatu yang lebih realistik. Tapi bagikan ketahuan merungkai segala kekusutan kematangan tidak menjadi pecaturan. 


Namun itu harus di telan kerana yg terbaik tidak semestinya menjadi yg terbaik hanya kerana meterailistik. Tapi kini hakikat telah tertulis peminat kena mengikut hasil ukiran yang telah di lakar agar ia tidak lari dari landasan. 

Ini cuma sedikit bingkisan untuk ulasan entry kali ini berkaitan dengan sebuah program realiti yang telah hampir kemuncaknya. Program itu kini telah mengumukan senarai finalis akhir yang bakal berentap namun ada sedikit ketidak pastian. Ada peserta yang harus muncul di final nanti namun terpaksa meninggalkan pentas di saat2 akhir dan ada juga peserta yang tidak seharusnya beraksi di pentas akhir kerana masih lagi membuat kesilapan2 remeh dengan terlupa lirik dah menyanyi hanya dengan tekinja2 sahaja. 


 Tapi apa pun tahniah pada yang berjaya and dah pasti kita boleh meramalkan siapa bakal bergelar juara dan siapa yg hanya setakat tangkap muat untuk mengaut keuntungan semata2. Adakah sejarah mungkin berulang, juara seperti yg pernah kita agung2kan pada musim yg lalu, seorang yg elok budi perkerti dan molek latarbelakangnya. Hanya tunggu dan lihat.... Tahniah...



4 ulasan:

  1. sape terkeluar malam td?

    BalasPadam
  2. Ain sian dia kan sedap suara nya...

    BalasPadam
  3. content copy paste ke?kikikiki..
    ayat sastera sgt..layak kah daus ke final?

    BalasPadam
  4. hello ayat buat sendiri ok pagi2 tadi g keje taip ayat ni sorry tak copy maner2 ok ory... opssss.. memang tidak jawapan nya....

    BalasPadam