Hiburan

AF VS IM- [Hiburan]

Isnin, Mei 24, 2010 Mahamahu 2 Comments


Nak wish lah pada juara AF8 yg telah di ketahui sabtu lepas iaitu Shahir. Memang layak dia juara pun and memang semua ni dah diramal. Semoga Shahir dpat terus maju and berdaya saing dalam industri muzik tempatan setanding dengan artis2 lain. 

Pada peserta lain yang mendapat tempat kedua Adira tetap hebat and lagu memang best. Tempat ketiga Daus tahniah and memang seronok tgk dia buat lawak. Tempat ke empat Maulana memang minat gila kat lagu baru dia RSVP video clip pun cantik style lah. Dan terakhir Iwan tahniah tetap best tapi kurang mantop.. Semoga semua akan terus menghasilkan karya yg hebat, jng lebat sementara jer nanti diam tiada album rugi.


Namun kita juga bukan sahaja disogok dengan hiburan muzik semata2 akan tiba nanti ada sebuah lagi program realiti yg melahirkan seorang bakal ustaz dan pemimpin tanah air. Program Imam Muda telah pun menyenaraikan 10 finalis yg akan berentap bukan semata2 untuk mengejar populariti tetapi juga ilmu untuk menjadi seorang pemimpin. Tapi apakah kita mampu untuk memberi sokongan yg hebat seperti AF8 ini.


Melihat kepada penonton yg ramai and juga penyokong yg begitu hebat dlm konsert AF akhir adakah nanti kita mampu untuk memberi semua ini pada pemilihan Imam Muda juga. Atau kita hanya memberi layanan dingin pada sebuah rancangan berkonsepkan keagamaan. Tepuk dada tanya selera ok. Semoga kita sama dpat hidayah nya. Renung2 kan dan selamat berblog.



2 ulasan:

  1. Tanpa Nama24 Mei, 2010

    hahahahaha
    bagus2..
    tp ayat kene lebih pertingkatkan lg ye..
    banyak susun kata nampak janggal..
    cuba bulat kan ayat2 tersebut supaya lebih sedap di dengar..
    maaf..x da lampu hijau tuk awak kali ni..

    BalasPadam
  2. Hurm... semua kejar duit... haish...

    BalasPadam